În temeiul prevederilor art. din Legea 52/2003 privind transparența decizională, Consiliul Superior al Magistraturii declanșează consultarea publică privind Proiectul de Hotărâre pentru modificarea Regulamentului privind concediile personalului auxiliar de specialitate şi conex în cadrul instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor de pe lângă acestea, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 186/29 martie 2007, procedură în cadrul căreia, în condițiile prevederilor art. 7 alin. 6 din lege, organizațiile societății civile, asociațiile profesionale, persoanele interesate pot propune amendamente și sugestii pentru a fi avute în vedere în cadrul procesului decizional, sau pot solicita organizarea unor dezbateri publice.
În baza prevederilor art. 7 alin. (2) din lege, procedura de transparență decizională se va derula după următorul calendar:
Data
|
Etapa
|
11.08.2020
|
Publicarea anunțului prevăzut la art. 7 alin (2) din legea 52/2003 însoțit de expunerea de motive și textul complet al proiectului de hotărâre regulament
|
01.09.2020
|
Termenul limită, la închiderea programului, până la care pot fi trimise în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre conform art. 7 alin (4) din legea 52/2003.
|
04.09.2020
|
Elaborarea raportului de centralizare a propunerilor și recomandărilor primite
|
22.09.2020
|
Data estimată a ședinței de adoptare a proiectului de hotărâre în cadrul Plenului conform prevederilor art. 23 alin (1) şi art. 29 alin (11) din Legea 317/2004
|
STATUS CURENT: DEZBATERE ÎNCHISĂ
Sugestiile si propunerile se transmit pe adresa de e-mail cornelia.bucur@csm1909.ro în format electronic completând formularul anexat sau prin corespondență obișnuită la adresa CSM din Calea Plevnei, nr. 141B, Sector 6, București, până la data de 01.09.2020, orele 16.00.
Anexăm prezentului anunț conform prevederilor art. 7 alin. (2) din legea 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică următoare documente: