Proiecte PICCJ 2016
 Contact  Harta site English     


Cauta:

Accesari:
   120.115.699   
Cititori:
   7.261.421   
Achizitii publice
RSS Feed 
 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  
Cauta in sectiune:
Servicii de organizare activități planificate în cadrul proiectului "Îmbunătățirea capacității judecătorilor și procurorilor români în lupta împotriva corupției și a criminalității economice și financiare", finanțat în cadrul Programului de Cooperare Româno-Elvețian (dată publicare: 21 februarie 2017)
     patrat.gif  DescarcaDescarca

Servicii de audit financiar contabil, în cadrul proiectului "Asistenta pentru consolidarea capacității instituționale în domeniul formării judecătorilor și procurorilor pentru aplicarea noilor legi" - Mecanismul Financiar Elvețian (dată publicare: 01 februarie 2017)
     patrat.gif  DescarcaDescarca

Servicii de audit financiar contabil, în cadrul proiectului "Îmbunătățirea capacității de formare profesională pentru judecătorii și procurorii români în domeniul luptei împotriva corupției și a criminalității economice și financiare" - Mecanismul Financiar Elvețian COD CPV REV - 79212100-4- Servicii de auditare financiară (dată publicare: 01 februarie 2017)
     patrat.gif  DescarcaDescarca

"O imagine de ansamblu asupra accesului la justiţie a grupurilor vulnerabile din România / An overview of the access to justice of vulnerable groups in Romania", finanţat în cadrul Fondului pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale aferent Programului RO 24 "Întărirea capacităţii judiciare şi cooperare", inclusiv în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 (data publicare: 18 ianuarie 2017)
Cod CPV/COD CPV REVIZUIT: Lot 1: - 55110000 - 4 - servicii de cazare la hotel - 79951000 - 5 - servicii de organizare de seminarii - 55520000 - 1 - servicii de catering Lot 2: - 79530000 - 8 - servicii de traducere - 79540000 - 1 - servicii de interpretariat Lot 3: - 30199500 - 5 - bibliorafturi, mape de corespondenţă, clasoare şi articole similare - 30192121 - 5 - pixuri - 22816100 - 4 - blocnotesuri - 35123400 - 6 - ecusoane cu identificare - 30192170 - 3 - panouri de afişare
     patrat.gif  Clarificări nr. 2 şi nr. 3 (dată publicare: 27 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificări nr. 1 (dată publicare: 27 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Scrisoare de intenție (dată publicare: 27 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Anexa 2 (dată publicare: 27 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Scrisoare de intenţie
          DescarcaDescarca

MACHETARE GRAFICĂ, ELABORARE VERSIUNE AUDIO ȘI MULTIPLICARE PACHET INFORMATIV în cadrul proiectului "Îmbunătățirea accesului la justiție. O abordare integrată cu accent pe populația roma și alte grupuri vulnerabile/ Improving acces to justice. An integrated approach with a focus on Roma and other vulnerable groups", finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 (dată publicare: 17 ianuarie 2017)
     patrat.gif  Clarificare nr. 1 - Lot 1 si Lot 2 (dată publicare: 20 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  DescarcaDescarca

Organizarea unei campanii de constientizare având drept scop diseminarea informațiilor relevante privind acordarea de asistență juridică gratuită pentru grupurile vulnerabile sau dezavantajate, precum și distribuirea pachetului informativ în vederea conștientizării în cadrul acestor grupuri a drepturilor și libertăților civile, în cadrul proiectului "Îmbunătățirea accesului la justiție. O abordare integrată cu accent pe populația romă și alte grupuri vulnerabile/Improving acces to justice. An integrated approach with a focus on Roma and other vulnerable groups", finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 (dată publicare: 6 ianaurie 2017)
     patrat.gif  Clarificare 2 (data publicare: 18.01.2017, 17:10)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificare 1 (data publicare: 18.01.2017, 17:10)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  DescarcaDescarca

Servicii de traducere și interpretare pentru activitățile planificate în cadrul fazei a doua aferente proiectului "Îmbunătăţirea accesului la justiţie. O abordare integrată cu accent pe populaţia romă şi alte grupuri vulnerabile/Improving access to justice. An integrated approach with a focus on Roma and other vulnerable groups of the population" finanţat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 (dată publicare: 28 decembrie 2016)
     patrat.gif  DescarcaDescarca

Servicii necesare organizării a două seminarii în materia eticii, în cadrul proiectului "Consolidarea integrității în cadrul sistemului judiciar" (dată publicare: 07 decembrie 2016)
     patrat.gif  Clarificări 1 (dată publicare: 08 decembrie 2016)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  DescarcaDescarca

Lotul 1: servicii de traducere - respectiv traducere din limba engleză în limba română a unui pachet informativ elaborat in cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului la justiție. O abordare integrată cu accent pe populația romă și alte grupuri vulnerabile” Cod CPV revizuit - 79530000-8 - Servicii de traducere; Lotul 2: servicii de traducere - respectiv traducere din limba romana în limba rromani a unui pachet informativ elaborat in cadrul proiectului „Îmbunătățirea accesului la justiție. O abordare integrată cu accent pe populația romă și alte grupuri vulnerabile” Cod CPV revizuit - 79530000-8 - Servicii de traducere; in cadrul proiectului „Îmbunătăţirea accesului la justiţie. O abordare integrată cu accent pe categoriile vulnerabile”, finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 (dată publicare: 06 decembrie 2016)
     patrat.gif  DescarcaDescarca

Echipamente IT și tehnice în cadrul proiectului "Întărirea capacității sistemului judiciar din România de a răspunde noilor schimbări legislative și instituționale" finanțat în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian - Faza a II-a (dată publicare: 29 noiembrie 2016)
     patrat.gif  Clarificare nr. 5 - lot 7 (dată publicare: 12 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificare nr.4 - lot 8 (dată publicare: 11 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificare nr.3 - lot 4 și lotul 8 (dată publciare: 10 ianuarie 2017)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificare nr. 2 Lot 6 (dată publicare: 21 decembrie 2016)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  Clarificare nr. 1 Lot 6 (dată publicare: 14 decembrie 2016)
          DescarcaDescarca

     patrat.gif  DescarcaDescarca

 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11  


Agenda Presedintelui
20 februarie 2017
Participarea la întâlnirea cu membrii delegaţiei din Republica Moldova, în legătură cu proiectul "Sprijin pentru consolidarea eficienţei judiciare în Moldova"
14 februarie 2017
Întâlnirea conducerii CSM cu delegația Baroului Federal German (Bundesrechtsanwaltskammer – BRAK) şi cu reprezentanţii Uniunii Naționale a Barourilor din România 
31 ianuarie 2017
Participare la ceremonia organizată de Administraţia Prezidenţială cu ocazia debutului în carieră a seriei de magistraţi numiţi în funcţie prin decretele prezidenţiale din 26 ianuarie 2017 - Palatul Cotroceni
20 ianuarie 2017
Participare la şedinţa Comisiei Permanente a Uniunii Naționale a Barourilor din Romania
13 ianuarie 2017
Participare la festivitatea de începere a cursurilor în cadrul Institutul Naţional al Magistraturii de către noua generaţie de auditori de justiţie
Arhiva Agendei Presedintelui
Agenda Vicepresedintelui
23 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pe anul 2016 la Directia Nationala Anticoruptie.
22 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pe anul 2016 al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Iasi.
17 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pe anul 2016 al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Constanţa
16 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pe anul 2016 al Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism
15 februarie 2017
Întâlnirea conducerii CSM cu E. S. domnul Ambasador CORD MEIER – KLODT
Arhiva Agendei Vicepresedintelui
Agenda Membrilor CSM
27 februarie 2017
Participare la dezbaterea Consolidarea democrației în Centrul și Sud-Estul Europei. Riscuri și răspunsuri., eveniment organizat de Reprezentanța Comisiei Europene în România și Facultatea de Drept a Universității din București. (M. MATEESCU)
24 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Cluj (T. TOADER)
24 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Tribunalului Neamţ (G. BALTAG)
24 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului privind activitatea desfăşurată de Tribunalul Dolj (M. MATEESCU)
23 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Tribunalului Bacău (G. BALTAG)
23 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului privind activitatea desfăşurată de Tribunalul Argeș(M. MATEESCU)
23 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului privind activitatea desfășurată de către Direcția Națională Anticorupție în anul 2016 (C.OLARU)
23 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Tribunalului Bucuresti (M. BALAN)
22 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Parchetului de pe lângă Curtea de Apel Oradea (T. TOADER)
22 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Tribunalului Botoşani (G. BALTAG)
22 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului privind activitatea desfășurată de Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Iași în anul 2016 (C. OLARU)
21 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Parchetului de pe lângă Tribunalul Dâmboviţa (T. TOADER)
21 februarie 2017
Vizită de lucru la Judecătoria Darabani, Judecătoria Dorohoi şi Judecătoria Săveni (G. BALTAG)
21 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului de activitate pentru anul 2016 al Tribunalului Braşov (N.ŢÎNŢ, E.OPRINA)
21 februarie 2017
Participare la prezentarea şi dezbaterea Raportului privind activitatea desfășurată de Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Suceava în anul 2016 (C. OLARU)
 
Arhiva Agendei Membrilor CSM
Fotografii recente
 
Şedinţa de constituire a Consiliului Superior al Magistraturii - 6 ianuarie 2017 (dată publicare: 09 ianuarie 2017)
Arhiva
Aparitii recente (ultimele zile)

                 © 2005 Consiliul Superior al Magistraturii. Toate drepturile rezervate.

eXTReMe Tracker